پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اصغر ساعی خلیلی. شاعر طنز
نوشته شده در سه شنبه 5 دی 1396
بازدید : 388
نویسنده : بيك بابا

شاعر طنز دیزج خلیل را بشناسیم

جناب آقای اصغر ساعی خلیلی در سال 1333 در خانواده ای اصیل پا به عرصه خاکی نهاد و پس از گذراندن تحصیلات در مدرسه های مینو ، رضا خورشیدی ، گلشن راز ، جهت اشتغال به تهران نقل مکان نمود با پشتکار توانست از صاحب نظران مورد اعتماد و متخصص در امر صنعت چرم و رنگ چرم باشند.

از نوجوانی به وقایع انتقادی اطراف خود ، نگاه طنز آمیز داشته و با دوستان نیز به همین سبک  رفتار می کرد ، بدلیل علاقمندی به ادبیات و آشنایی با نوشته های معجز شبستری ، صابر ، میر مهدی اعتماد و دیگرطنازان در جرگه طنازان با سواد قرار گرفت . بدلیل سطح آگاهی های خوب به مسایل دینی ، سیاسی و اجتماعی ، مسیر طنازی خود را در مسیر طنز فاخر و اجتماعی پی گرفت.

این شاعر افتخار آفرین دیزج خلیلی ، از طنازان مطرح در اکثر انجمن های ادبی آذربایجانی های مقیم مرکز بویژه در انجمن صابر ، مارال ، مرندی ها ، عاشورائیان و.... می باشد. صدای این هنرمند دیزج خلیلی تا کنون در چندین فرهنگ سرای مطرح تهران و مراسمات ادبی، به تکرار باعث شعف  و سرور و تحسین حاضرین قرار گرفته است.


:: برچسب‌ها: طنز , فاخر , ساعی , خلیلی ,